Picture
Idag kom leksaken som jag har skickat efter från Doggie-Zen. Jag tycker att den var mycket bra, behaglig storlek och bra längd på handtaget. Leo älskar att jaga, och han jagar allt från rådjur, hare och katt. Och då tänkte jag att Leo som inte alls är speciellt leksaks intresserad borde gilla en sådan leksak som man kan dra på marken och han får jaga. Och jag hade helt rätt! Leo är stört förtjust iden, han älskar att jaga den på marken och fånga den. Att kampa med den kanske inte var Leos grej, men han visar stort intresse för den vilket jag tycker är kul! 
Så som jag valde hur min skulle se ut var: Storlek: Medium Material: Kaninskinn Tillbehör: pip kuddar + långt handtag
länk till sidan: http://doggie-zen.shop.textalk.se/leksaker/elastisk-beloningskampis.html

Leksaken får 8/10 från mig och Leo.

Picture
Full fart efter den!



Leave a Reply.