Picture
Sen när Anna-Karin hade åkt hem så gick jag och farmor en längre promenad med Leo inne i mjölby, då var Leo jätte duktig. Han gick bra i kopplet och var helt orörd av de nya öga ljudena. Och vädret var väldigt fint med och skönt att promenera i, det var ca fem minus ute.  Men Senare på kvällen så gick Leo och jag en ganska lång runda, då gick vi till mjölbys station och då när vi går under tunnel så åker det för bi ett tåg och det dönar till väldigt högt i tunneln där vi går, och Leo reagerade men ha släppte det lika snabbt som han reagerade så jag blev jätte glad att han inte blev rädd eller något när tåget susade förbi. Sen träffade vi en tollar på 10 år som hette Nemo och var kastrerad. Leo och han hälsade glatt på varandra och sen blev Leo väldigt på, och bara hängde i baken på honom och då bet han ifrån, men Leo hoppade undan snabbt och sen lika på igen! Men jag tror att Leo aldrig fattade att han var en hane. Leos beteende var väldigt likt då han hälsar på en ny tik. Så jag tror att han aldrig han att förstå att han egentligen var en hane. 




Leave a Reply.