Dagen efter julafton hade jag hoppas på bra väder så att jag kunde gå ut och fota med mitt nya kamera objektiv. Men nej! Då regnade det och snö och var mulet, men vi åkte hem till farmor och där ville jag gå till en fin skog och fota i skit vädret. Men det var en dålig idé snön var väldigt hög och jobbig att ta sig fram i, efter ett tag gav jag upp och vi gick in. Jag hoppades på bättre väder nästa dag men nej! Idag så har det bara regnat. SÅ nu hoppas jag på bättre väder imorgon!! Men lite bilder har jag fått ihop i alla fall .
12/27/2012 12:31:17 am

du får komma och prova det på Alice så jag vet om jag ska skaffa ett sådant att fotografera henne med :P har upptäckt att stå 2 mil ifrån inte är så bra eftersom hon bara sitter stilla i några sekunder :P så att stå nära är kanske bättre :P

Reply



Leave a Reply.