Från lördag till söndag har jag varit hos Eric och haft det roligt bland annat så var vi och shoppade, jätte kul var det. Sen när jag kom hem på söndagen så blev jag bemött av en VÄLDIGT glad Leo! Jag kom hem åt lite bytte om och gick en längre promenad med Leo. Det märks att jag inte hade varit hemma, Leo hade hur mycket energi som helst!! När jag kopplade lös honom sprang han allt vad han kunde till första träd och skvätte lite och sedan sprätte som en tok. Sen så gick vi vidare och Leo var överallt och ingenstans hur mycket energi som helst. Sen gick vi till konstgräsplanen där vi kastade boll och då fick Leo verkligen släppa loss och springa som en tok efter bollen, det tyckte han var skönt. Sen tränade vi lite tricks. Sen ser jag en gammal basketboll som säkert har legat utomhus ett bra tag, och då peppar jag upp Leo till att springa och ta den, och det gjorde han! Bara kastade sig på den och börja leka med den, jätte kul att se Leo som inte är så leksaks intresserad. Sen när vi skulle gå hem gick Leo lugnt och nöjt bredvid mig. När vi kommer in så blir det klo klippning, (inte kul tycker Leo) och efter det så blev det duschen för Leo. Han fick både schampo och balsam. Och nu är han len som en valp igen, skulle kunna ligga och klappa på honom hela dagen.
Matilda
2/1/2013 08:17:35 pm

Har precis hittat hit. Gillar dina bilder och du verkar vara en toppen kille :)

Reply



Leave a Reply.