Picture
På fredagen efter skolan så gick jag och Tove hem till farmor, och där blev vi bemötta av en glad Leo! Sen så åkte vi hem till mig en snabbis för att hämta lite packning och efter det hämtade vi Frida vid hennes skola. Sen var det full fart mot sthlm. Vi hade den mesta packningen där bak i bilen så Leo fick sitta i baksätet med Tove och mig, vilket han inte direkt deppade över. Men Leo blev snabbt ganska uttråkad och bestämde sig för att vila. Då kållade jag och Tove på madagascar 3 i bilen. När filmen var slut så började även Tove och jag bli uttråkade. Vi stannade vid något rast plats för att sträcka på benen och gå på toaletten. Sedan vidare mot sthlm. Sen skulle vi in i sthlm för att hämta nyckel till lägenheten som min faster har vilket var lättare sagt än gjort. Det var dels inte lätt att hitta dig med bild och inte lätt att köra inne i sthlm häller. Men efter många om och men lyckades vi få tag på nyckeln och åkte hem till min faster. När vi kom fram var det mörkt och så blåste det ganska mycket. Men vi bestämde oss för att rasta Leo nästan direkt när vi kom dit. Och givet vis är det några idioter som skjuter raketer och Leo blir rädd och bara dra för att han vill in. Och det hände varje gång vi var ute på kvällen så det var inte alls kul! Så Leo tycker inte om sthlm på nätterna. Så nu framöver ska jag försöka träna bort hans skott rädsla. Men sen på lördagen så var det ju sthlm hund mässa! Vilket var jätte kul att vara på, första gången för mig och självklart så var min bästa vän Tove med. Det var jätte kul att se alla hundar och jag tror att Tove uppskattade att få se så många pinchrar. Jag träffade även mycket trevligt folk och jag höll mest till vid tollar ringen. Sen får jag tacka min bästaste vän att hon hittade ett ställe där dem sålde drag selar så jag blev helt till mig och köpte en och den passar Leo med! (bilder på det kommer) Sen den mesta tiden där så var vi med Elin. Det var en super rolig dag och jag kommer absolut försöka åka på det nästa år igen!

(lite bilder från tollar ringen på sthlm hund mässa)




Leave a Reply.