Vissa torsdagar så är jag ledig från skolan och de dagarna är perfekta att plugga körkort, plugga eller hitta på roliga saker med Leo! Vilket jag oftast gör. Och idag så kom farmor med förslaget att vi skulle åka till Vadstena och gå en promenad, tycklinge promenaden gick vi. Jag är ju född i Vadstena och har bott där tills jag var 6 år. Men denna dag var jätte fin, soligt men ganska blåsigt. Men det är inget som Leo bryr sig om. Han tyckte att det var kul att gå en annorlunda promenad, det uppskattas alltid av honom. Och sen gick Leo lite på Vättern med. Men Leo blev väldigt smutsig efter denna promenad så det blev duschen för honom när vi kom hem. Men Leo gick faktiskt in frivilligt i duschen även fast den var på. Duktiga Leo :) 
3/1/2013 11:22:42 pm

åh ser ut som ett jättebra ställe för promenader!! Vilka underbart härliga bilder! Leo är jättefin !! :)

Förresten, jag läste lite om att Leo inte gillar leksaker. Måste bara fråga, leker han inte alls med leksaker? Alltså inte ens om du kastar en leksak, springer han inte runt med den själv då?

Reply
Martin
3/2/2013 03:15:28 am

Hej Lisa! :)

Leo har nästan inget leksaks intresse alls! Det är nu de senaste månaderna han har visat lite intresse och sen har jag jobbat på att han ska tycka att det är kul. När han var valp så redan då var han inte spec intresserad. För inte så längesen om man kastade en leksak så kollade han bara på mig som "den kan du hämta själv" Jag kämpade och kämpade men han var inte alls intresserad.

Reply



Leave a Reply.