Ja som rubriken säger, "vart tog snön vägen?" Vi har bara lite snö där blåsten inte kommer åt. Det är både tråkigt och roligt. Men jag får tänka att nu kan jag ju göra saker som jag inte kunde när det var snö. Men idag så gick vi en lång promenad på min studiedag. Det var jätte skönt väder ute 0 grader, men som synd var så var det väldigt målnig ute så vissa bilder blev mindre bra. Men jag känner att jag börjar få kläm på mitt 50 mm objektiv. Och idag så var Leo väldigt duktig som inte sprang efter en hare som dök upp framför mig! Jag sa "STANNA! stanna!" och han stanna, men han hade en jätte upp spänd blick mot haren och bara "jag VILL, Jag VILL jaga den! Snälla!" Men han var jätte duktig och stannade kvar. Så en guld stjärna till Leo idag. Sen är det ju måndag idag och då blir det träning på klubben! Se hur det går nu när vi inte har varit där på 3 veckor, men kommer troligen att göra ett inlägg om det lite senare ikväll.
1/7/2013 02:45:02 am

Spännande! Skönt att han stannade för haren! Jag tror inte Iso hade stannat för 5 öre ;P

Skriv gärna ett inlägg ikväll om hur det gick! :D

Reply



Leave a Reply.